FAQ

 

  • Wanneer kan ik mijn artikel(en) thuis verwachten?

De artikelen worden binnen 24 uur verzonden en je kunt jouw producten binnen 1 - 5 werkdagen in huis verwachten. 

 

  •  Kan ik mijn bestelling laten verzenden met Track & Trace?

Het is mogelijk om jouw bestelling met Track & Trace te ontvangen! Bestel je naar een adres binnen Nederland en past jouw bestelling door de brievenbus? Dan kan je kiezen of je dit met of zonder Track & Trace wilt ontvangen. Alle bestellingen die niet door de brievenbus passen worden standaard verstuurd met Track & Trace. Ook de bestellingen naar België, Duitsland en andere Europese landen krijgen standaard een Track & Trace. 

 

  •  Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kunt gebruik maken van iDeal, Bancontact, PayPal, Giropay, KBC/CBC, Apple Pay, Mastercard, VISA, Sofort Banking, EPS, Przelewy24 of Belfius.

 

  • Ik wil mijn producten laten inpakken en versturen naar een vriend(in) / familielid, kan dat?

Dat kan zeker! Bij het bestellen van het product kan je aangeven of je deze ingepakt wilt hebben. Hiervoor betaal je een toeslag van €0,50 maar dan zorgen wij ook dat dit product netjes wordt ingepakt. Dit is (nog) niet mogelijk bij de NanoCoasters aangezien deze in losse onderdelen worden geleverd. 

 

  • Mijn vraag staat niet tussen deze lijst, wat nu?

Wanneer jouw vraag niet in deze lijst staat, kun je gerust contact opnemen via het contactformulier. Wij streven erna om binnen 24 uur op jou bericht te reageren.